nieuws

PD Top 100: 4.500 stemmen in 48 uur

Het gaat goed met de PD Top 100. In twee dagen tijd hebben maar liefst 4.500 mensen via de website van Publiek Denken hun stem uitgebracht. Ook op Twitter en Facebook wordt gestemd.

De stembussen zijn open  tot en met 31 oktober, 18.00 uur. Wie moet de winnaar van vorig jaar Hedzer Pathuis (zie foto) opvolgen? Wie  van de genomineerde ambtenaren is volgens jou de Beste Ambtenaar van het Jaar 2018 ? Laat het ons weten en vul hieronder het stemformulier in.

De lijst met genomineerden vind je onder het stemformulier. Wil je weten waarom deze ambtenaren zijn genomineerd, klik dan hier.

De genomineerden van dit jaar zijn (in alfabetische volgorde):

    1. Angelique Croes – Preventie Adviseur Armoede & Schulden – Gemeente Purmerend
    2. Anne Langenesch – Programmamanager Omgevingswet – Gemeente Zaanstad
    3. Annelieke Selbach – Wijkmanager – Gemeente Etten-Leur
    4. Annemarie Janssen – Programmamanager Inwonerparticipatie – Gemeente Sittard-Geleen
    5. Anuschka de Smidt – Senior beleidsadviseur Leefbaarheid – Provincie Groningen
    6. Araaf Razab-Sekh – Directeur – I-interim Rijk
    7. Arianne Fijan – Senior beleidsmedewerker Openbare Ruimte – Gemeente Gouda
    8. Arlette Kastaneer – Projectmedewerker – Provincie Groningen
    9. Baris Kose – Bedrijfsvoeringspecialist A – Nationale Politie
    10. Betty Feenstra – Hoofd afdeling Beleidsinformatie – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    11. Caroline Peeters – Community manager Zelfrijdende Auto’s – Ministerie van Justitie en Veiligheid
    12. Colin Rijmers – Verbinder Participatie en Economie – Gemeente Bronckhorst
    13. Cor Smits – Gemeentesecretaris – Gemeente Drimmelen
    14. Corné Horsten – Senior Specialist Vastgoedontwikkeling – Gemeente Eindhoven
    15. Dennis Santbulte – Expert Vastgoed en Infrastructuur – Rijksvastgoedbedrijf
    16. Dennis van Dongen – Medewerker Facilitair Contact Centrum – FMHaaglanden
    17. Erik Masthoff – Directeur Zorg en Behandeling – Dienst Justitiële Inrichtingen Penitentiaire Inrichting Vught
    18. Elise Quaden – Communicatieadviseur Grond en Ontwikkeling – Gemeente Amsterdam
    19. Ellen Kiersch – Directeur Wetgeving Bestuurlijke en Juridische Aangelegenheden – Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    20. Erna Roosendaal – Teammanager KCC/ Publiekszaken – Gemeente Barneveld
    21. Erwin Wigt – Afdelingshoofd Stadsontwikkeling – Gemeente Capelle aan den IJssel
    22. Esther Veldhuis – Plv. Directeur/ MT-lid Curatieve Zorg – Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
    23. Fons Buurman – Categoriemanager – Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat
    24. Frans Bleeker – Projectleider Realisatie – SED-Organisatie (ambtelijk Steden Breoc, Enkhuizen en Drechterland)
    25. Frans Veekens – Inspecteur VO en MBO – Inspectie van het Onderwijs
    26. Geert Haenen – Beleidsadviseur – Provincie Noord-Holland
    27. Guido de Beer – Senior beleidsmedewerker – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    28. Hans Flier – Senior beleidsmederwerker – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    29. Hans Krul – Gemeentesecretaris – Gemeente Delft
    30. Hans Mollen – Senior Zuiveringstechnoloog – Waterschap Brabantse Delta
    31. Hans Tilstra – Applicatiebeheerder – Gemeente Apeldoorn
    32. Hans Wanders – CIO Rijk – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    33. Irene Cortenbach – Programmamanager Energie, Biobased Economy en Circulaire Economie – provincie Noord-Brabant
    34. Jan Bellemakers – Hoofd Sport en Bewegen – Gemeente ’s-Hertogenbosch
    35. Jan Gudde – CIO BZK – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    36. Jan Meijsen – Strategisch informatie adviseur Gemeente 3.0 – Gemeente Molenwaard
    37. Jean Paul Rocour – Hoofd Stedelijk Beheer – Gemeente Amsterdam
    38. Jelle Bakker – Business consultant – Ministerie van Buitenlandse Zaken
    39. Jelle Dijkema – Hydroloog – Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
    40. Jordy Hoogendorp – Adviseur Procesbeheer Financiën – Gemeente Amsterdam
    41. Jorie Mulder – Strategisch adviseur – Gemeente Eindhoven
    42. Jorien Rother – Financieel-economisch beleidsmedewerker – Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    43. Judith de Jonge – Beleidsadviseur Wmo en Participatiewet – Meerinzicht
    44. Juriaan van Kan – Senior Beleidsmedewerker Hoger Onderwijs – Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenchap
    45. Karin Pastoor – Teamleider Basisregistraties, Geo-informatie & Archief – SWO De Wolden-Hoogeveen
    46. Laurens Bijl – Gelukscoördinator – Gemeente Roerdalen
    47. Luciëlle Huisman – Omgevingsmanager Beheer & Onderhoud – Provincie Noord-Brabant
    48. Madelon de Wilde – Gemeentesecretaris – Gemeente Haren
    49. Marc Gerritsen – Hoofd Strategisch Advies – Ministerie van Buitenlandse Zaken
    50. Marcel Brands – Manager Water, Omgeving en Tranisatie – Waterschap de Dommel
    51. Margot van der Linden – Programmamanager ENSIA – ICTU
    52. Marianne Soels – Bestuurlijk-juridisch adviseur – Provincie Zuid-Holland
    53. Marieke Jakobsen – Beleidsmedewerker Slachtofferbeleid – Ministerie van Justitie en Veiligheid
    54. Marisa Gerards – Ambassadeur/ Permanent vertegenwoordiger bij de NAVO – Ministerie van Buitenlandse Zaken
    55. Marja Bitterberg – Adviseur – Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat
    56. Marjon van der Maat – Afdelingshoofd Dienstverlening – Gemeente Tilburg
    57. Mark Lansen – Informatieadviseur – Gemeente Edam-Volendam
    58. Maudy van Leeuwen – Communicatieadviseur – Gemeente Gorinchem
    59. Michael Zant – Coördinerend Beleids- en Organisatieadviseur P&O / Plaatsvervangend afdelingshoofd – Ministerie van Justitie en Veiligheid
    60. Michiel Bruins – Eenheidsmanager Beheer en Onderhoud – Gemeente Apeldoorn
    61. Minouche Cramer – Startup officer – Gemeente Amsterdam
    62. Mirjam van de Meeberg – Accountmanager evenementen – Gemeente Breda
    63. Mohamed Laghzaoui – Informatiemanager – Gemeente Nissewaard
    64. Monique Korsten – Ecoloog – Waterschap Limburg
    65. Natasha Viering – Projectleider participatie – Gemeente Delft
    66. Nicolette van der Scheer – Team manager Procesuitvoering/ Kwartiermaker VTH – Gemeente Amsterdam
    67. Noor Ney – Afdelingshoofd Waterketen – Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
    68. Piet van Bommel – E-functionaris – Douane Nederland, kantoor Douane Schiphol Cargo
    69. Peter Tangel – Regisseur Publiek Ondernemen – Gemeente Delft
    70. Peter van den Berg – Juridisch adviseur – Gemeente Woerden
    71. Rachid Ihataren – Directeur – Bedrijvenschap Regio Gouda
    72. Richard Lennartz – Directeur UBR|HIS – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    73. Ron van Soest – Medewerker beleidsrealisatie Gebiedspool – Gemeente Amsterdam
    74. Rudy Tackenkamp – Handhaver – Waterschap Rijn en IJssel
    75. Sicco Gjaltema – Inspecteur – Inspectie Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    76. Sara Sheikhi – Projectleider Young Professionals Programma voor Statushouders – Gemeente Amsterdam
    77. Senna Swinkels – Programmaleider Sociaal Domein – Gemeente Eindhoven
    78. Sibel Arikan – Casemanager Veiligheidshuis – Dienst Justitiële Inrichtingen
    79. Silvia Oosterling – secretaresse/management ondersteuner Waterschap Rivierenland
    80. Silvia Schikhof – Afdelingshoofd Faciliteiten en Huisvestingsbeleid Rijk – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    81. Simon Brester – Filmcommissioner en hoofd congresbureau Amsterdam – Gemeente Amsterdam
    82. Sjoerd Verheijden – Teamleider CSO – DICTU
    83. Sonja de Goede – Coördinator team MID en stimulator Winnet – Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
    84. Susan Cheung – Configuratiebeheerder – SSC-ICT
    85. Susanne van den Oudenhoven – van Karsen – Senior adviseur Bedrijfsvoering – Ministerie van BZK
    86. Tessa Martens – Clusterhoofd Consulaire aangelegenheden en Reisadviezen – Ministerie van Buitenlandse Zaken
    87. Tim Altenburg – Beleidsmedewerker – Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    88. Tim Postema – Afdelingshoofd Cluster Informatiebeleid – Ministerie VWS Directie Informatiebeleid
    89. Tom Hendriks – Adviseur Informatievoorziening en generalist Burgerzaken- Gemeente Midden-Delfland
    90. Ton Hulskramer – Klantmanager Dienst Werk en Inkomen – Gemeente Amsterdam
    91. Twan van Eijndhoven – Procesoperator B – Waterschap De Dommel
    92. Wesley Wiggerman – Senior medewerker helpdesk – Provincie Fryslân
    93. Willem Steketee – Senior beleidsmedewerker Taskforce Brexit – Ministerie van Buitenlandse Zaken
    94. Youry Janssen – Dealer Money and Capital Markets – Ministerie van Financiën
    95. Ytje Hiemstra – Beleidsmedewerker Duurzaamheid – Gemeente Tytsjerksteradiel
    96. Yvonne van Veldhoven – Hoofd VWS Flex – ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
    97. Teruggetrokken
    98. Teruggetrokken
    99. Teruggetroken
Delen

Reageer

*

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *